На засіданні Адміністративноі ради КПІ 28 березня 2022 року заслухали наступні питання:
1. «Про порядок оплати праці співробітників Університету під час правового режиму воєнного стану»
За результатами обговорення з метою забеспечення цільового та ефективного використання бюджетних коштів прийнято рішення:
🔹 зупинити виплату надбавок стимулюючого характеру працівникам університету за рахунок загального та спеціального фонду з 01.04.2022 року;
🔹 встановлювати надбавки стимулюючого характеру щомісячно за рішенням Бюджетноі комісіі за окремим поданням керівників підрозділів з детальним обгрунтуванням;
🔹 продовжити оплату часу вимушеного простою працівників університету у квітні 2022 року у розмірі посадового окладу;
🔹 доручити проректорам Кондратюку В.А.,Семінській Н.В вирішити питання організаціі роботи та оплати праці від надання платних послуг співробітникам Студмістечка, ЦСХ, АТП, ЦФВС та ЦКМ в межах наявних коштів;
2. «Про поновлення освітнього процесу під час правового режиму воєнного стану»
Було наголошено на необхідності виконання місії університету та його статутних обов’язків, що стосуються підготовки фахівців.
🔹 зокрема, керівникам навчальних підрозділів були надані роз’яснення основних положень наказу “Про заходи щодо організації та проведення освітнього процесу під час правового режиму воєнного стану», запропоновано відповідні рекомендації та доручено:
🔹 продовжити реєстрацію та здійснювати моніторинг контингенту здобувачів вищої освіти, які братимуть участь в освітньому процесі за категоріями: синхронне, асинхронне навчання, індивідуальний графік, академвідпустка;
🔹 деканам факультетів / директорам інститутів організувати освітній процес у відповідності до затвердженого графіку навчального процесу, враховуючи можливості кожної з категорій здобувачів освіти здійснювати освітню взаємодію в синхронній або асинхронній формі. Зокрема, рекомендовано забезпечувати сприяння всім студентам для максимальної реалізації їх права на освіту, у тому числі, забезпечувати можливості виконання індивідуального навчального плану в темпі, зручному для кожного здобувача;
🔹 деканам факультетів/ директорам інститутів подати до 31.03.2022 року проректору з навчальної роботи подання для підготовки наказу щодо зміни форм атестації випускників (у разі ухвалення кафедрою такого рішення в межах конкретної освітньої програми);
🔹 пропонувати здобувачам вищої освіти користуватися можливостями вільного прослуховування курсів на платформі дистанційного навчання «Сікорський» з подальшою можливістю зарахування їх як вибіркових дисциплін;
🔹 здійснювати моніторинг внесення викладачами даних до модулю «Поточний контроль»;
🔹 обов’язково погоджувати зі студентами можливі зміни в системі оцінювання (РСО) та інформувати завчасно про такі зміни;
🔹 деканам факультетів / директорам інститутів взяти під особистий контроль функціонування системи зворотного зв’язку зі здобувачами та НПП шляхом використання різних каналів комунікації для оперативного доведення інформації про особливості освітнього процесу;
Крім того, були надані рекомендації щодо дій керівників підрозділів при перенесенні освітніх компонент на наступний навчальний рік, реалізації академічної мобільності, організації документообігу з питань освітнього процесу та інших питань.